Garantie & Reparatie

Bij Airpur heeft u op nieuwe artikelen standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Op demo en tweedehands artikelen bieden wij 1 jaar garantie. Mocht uw apparaat defect zijn of niet goed functioneren en de garantietermijn is nog niet verstreken, dan worden de reparatiekosten in de meeste gevallen volledig vergoed. In sommige gevallen is het mogelijk dat u een nieuw artikel ontvangt. Per merk verschilt de procedure voor reparatie. Kijk hieronder welke procedures u moet volgen voor uw systeem.

Sharp: Sharp heeft een onderhoudscontract met KEBE Repair + Service Bv. Via deze site: http://www.kebe.nl/nl/reparatie-aanmelden/sharp kunt u uw systeem aanmelden voor reparatie. KEBE maakt met u een afspraak om het systeem bij u thuis op te halen. Na reparatie wordt het systeem weer netjes bij u thuis afgeleverd. (Binnen de garantietermijn worden voor de haal- en brengservice geen kosten gerekend) Voor het opgeven van een reparatie verzoek dient u altijd een kopie van de aankoopnota mee te leveren. Mocht u deze niet meer hebben kunt u contact met ons opnemen. LET OP: Valt uw Sharp systeem buiten de garantietermijn, houd dan rekening met onderzoeks- en transportkosten.

Air-o-Swiss/Boneco: Ondervindt u problemen met uw Boneco of Air-O-Swiss apparaat kunt u uw systeem naar ons opsturen voorzien van een uitgebreide klachtomschrijving en uw contactgegevens. Let wel deze verzendkosten zijn voor uw rekening. Ook als u uw systeem niet bij ons heeft gekocht kunnen wij de reparatie verzorgen. Na ontvangst zullen wij uw systeem uitgebreid onderzoeken en u een schatting geven van de eventuele kosten. Na uw akkoord wordt het systeem zo spoedig mogelijk gerepareerd en op onze kosten naar u toe gestuurd. Aangehecht vindt u, in het documents enclosed mapje, de factuur, die u via een bankoverschrijving kunt voldaan.

Contactgegevens

Airpur
T.a.v. Technische dienst
De Garve 15
8256 DS Biddinghuizen
info@airpur.nl