Retourneren

Mocht uw aankoop niet naar wens zijn, dan doen wij niet moeilijk. U kunt uw bestellingen retourneren naar onderstaand adres. Voordat u uw bestelling retourneert vragen wij u telefonisch contact met ons op te nemen.

Spelregels voor retourneren:

Stap 1: Vraag telefonisch een retournerings code op. Deze code is nodig om uw retournering te verwerken.
Stap 2: U stuurt het systeem op uw kosten naar onderstaand adres.
Stap 3: Wij controleren het systeem op beschadigingen, compleetheid en werking.
Stap 4: Zodra wij het systeem akkoord hebben gegeven storten wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op uw bankrekening.

Kijk voor uitgebreide informatie over retourneren in de algemene voorwaarden.

Retouradres:

Airpur
De Garve 15
8256 DS Biddinghuizen

Wat kan u verwachten als een product defect is?
Dat wij er alles aan zullen doen om het product werkend te krijgen. Binnen garantietermijn is retourneren geen enkel probleem. Mensen sturen het probleem toe, en wij repareren indien nodig. Indien het product niet gerepareerd kan worden, krijgt u een nieuw product toegestuurd.

Wat als je ontevreden bent?
Wij ondervinden graag waarom u ontvreden bent. Wij proberen altijd het beste advies en advies te geven. Indien nodig, kunt u het product terugsturen.

Hoelang duurt het voor een antwoord voor een vergoeding?
Binnen een week wordt het bedrag teruggestort.

Wie moet er betalen voor de kosten van een retourproduct?
U moet op eigen kosten het product naar ons toesturen, wij retourneren op onze kosten terug. Gerepareerd of nieuw.

Als een product onbeschadigd is, kan een klant dan het dan terugsturen?
Ja, dat kan.

Binnen hoeveel dagen kunt u uw product terugsturen?
Dit kan binnen 14 dagen.